NEMOKAMAS PRISTATYMAS

  • Paslaugos kaina – 0,00 Eur.

Prekių pristatymas

  • Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą.
  • Pirkėjas privalo priimti prekes pats. Jei Pirkėjas prekių priimti pats negali, bet prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl pristatytų prekių netinkamam asmeniui.
  • Pardavėjas pristato prekes Pirkėjui per 10-25 darbo dienas. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą.
  • Prekės klientui pristatomos vienu iš šių būdu:
    > per pašto skyrius (ne visos prekės siunčiamos registruota siunta);
    > per Omniva siuntų savitarnos terminalus.
    Siuntų pristatymo būdas parenkamas siuntų paskirstymo centre.
  • Jeigu Pirkėjas, priėmęs siuntą, pastebi prekių neatitikimą, gamyklinį broką ar kitus prekių defektus, apie tai nedelsiant informuoja Pardavėją. Pasitvirtinus skundui dėl netinkamos prekių kokybės ir Pirkėjui grąžinus netinkamos kokybės prekes, Pardavėjas įsipareigoja per 14 (keturiolika) dienų grąžinti pinigus už prekę, tačiau nepadengiant grąžinimo išlaidų. Prekei netikus ar norint ją grąžinti pašto išlaidas apmoka Pirkėjas.
  • Pirkėjas sutikdamas su Taisyklėmis sutinka, kad jo siuntiniai gali ateiti ne vienu, jei prekės yra užsakomos iš skirtingų tiekėjų, jos nesuformuojamos į vieną- bendrą siuntinį.
  • Visų parduodamų prekių ypatybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. Pardavėjas neatsako už tai, kad interneto parduotuvėje esančių prekių spalva, forma ar kiti parametrai gali neatitikti realaus prekių dydžio, formos ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių.