Prekių grąžinimas

  • Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu patvirtintomis taisyklėmis.
  • Norėdamas grąžinti prekę(-es), pirkėjas pirmiausia privalo informuoti Pardavėją. Pardavėjui pareikalavus jis privalo atsiųsti gautos prekės nuotraukas bei pateikti detalų neatitikimo aprašymą. Pirkėjui atsisakius, tai padaryti Pardavėjas gali atsisakyti prekės grąžinimo.
  • Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
    1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
    2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
    3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.;
    4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
    5. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);
    6. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų;
  • Už grąžinamą prekę išlaidas padengia Pirkėjas.
  • Pirkėjas neturi teisės atsisakyti sutarties, kai yra pristatomos bet kurios iš šių prekių:
    1. pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių;
    2. supakuotos prekės, kurios nebetinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, jei buvo išpakuotos jas pristačius;
    3 apatinio trikotažo;
    4. maudymosi kostiumėlių.
  • Pardavėjas neprisiima atsakomybės dėl neatlikto arba vėluojančio pavedimo už grąžintas prekes, jei Pirkėjas klaidingai pateikia grąžinimui reikalingus duomenis.
  • Pinigai grąžinami tik Pirkėjui išsiuntus prekes nurodytu adresu ir atsiuntus prekės išsiuntimo įrodymą.
  • Pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis. Pirkėjui nutraukus sutartį dėl daikto netinkamos kokybės, pardavėjas privalo ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo daikto grąžinimo dienos, grąžinti sumokėtą kainą. Netinkamos kokybės daikto grąžinimo išlaidos tenka pardavėjui.
  • Pirkėjui grąžinama tik už prekę sumokėta suma, atskiri mokesčiai neįskaičiuojami.
  • Prekės grąžinamos Pirkėjo Omnivos paštomatu Pardavėjo nurodytais rekvizitais. (Jei nenurodyta kitaip.)